شرکت هوآوری ، تولید کننده چینی دستگاه های همراه و تجهیزات مرتبط به آن ، اخیرا در گزارشی اعلام کرد که سهم بازار این شرکت در سال 2014 با افزایش همراه بوده و همین امر منجر به درآمد بالاتر برای آن شده است. در آمد این شرکت برای اولین بار در تاریخ خود با اختلاف زیادی از مرز 10 میلیارد دلار گذشت. در این گزارش اشاره شده است که هوآوری در سال 2014 بیش از 138 میلیون دستگاه همراه فروخته که نسبت به سال گذشته، از 7.8 درصد رشد برخوردار شده است. از این مقدار دستگاه فروخته شده، 75 میلیون دستگاه به حوزه تلفن های هوشمند تعلق دارد که این آمار 45 درصد رشد را نشان می دهد.
شاید بتوان اینطور گفت که اساس و مبنای موفقیت هوآوی در تصمیم این شرکت در سال 2012 مبنی بر تولید گوشی های سطح متوسط رو به بالا نهفته است. در همین راستا این شرکت در سال 2014 گوشی پرچمدار Ascend P7 خود را عرضه نمود که بعد از تقریبا 6 ماه، تعداد 4 میلیون از این گوشی به فروش رسید. همینطور این شرکت موفق شد تعداد 2 میلیون فبلت Ascend Mate7 را به فروش برساند. فرآیند آگاه سازی نام تجاری هم برای برند هوآوی روبه افزایش است به طوریکه 65 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی برگزار شده در 32 کشور دنیا اعلام کردند این برند را می شناسند و این درحالیست که در سال گذشته این مقدار 52 درصد بوده است. علاوه بر این موارد، شبکه گسترده فروشگاهی هوآوری با بیش از 630 فروشگاه مرکزی در گوشه و کنار دنیا، یک عامل قوی در موفقیت این شرکت محسوب می شود.